Laure de Sagazan: col·lecció 2018

Com ja vaig comentar en aquest post ara fa un any, sóc una enamorada dels vestits de la dissenyadora Laure de Sagazan.
El que més m’agrada és la seva senzillesa en tots els dissenys. Sempre he dit que a mi els vestits de pastisset no m’agraden i que tan de bo no em quedin bé perquè ja sabeu què diuen no? Que és el vestit qui et tria a tu i no al revés.

Per aquest 2018 la firma continua apostant per línies depurades, escots a l’esquena i petites detalls en els teixits. Costa tant decidir-se i ensenyar-vos només un parell de vestits al blog que si voleu veure la resta de la col·lecció la podeu veure al seu web.

En el vestit Gibson destaca sobretot l'escot espectacular de l'esquena i aquestes mànigues tan delicades i precioses.
  Aquest conjunt està format per la faldilla Wood i la brusa Parny. Combinats queden ideals.
El que més m'agrada del vestit Seberg son aquestes ales que tenen a les mànigues que et fa semblar una fada del bosc.
El vestit Stone desprèn molta delicadesa amb aquestes mànigues i el detall a la cintura. 
Per les més atrevides hi ha un outfit, el mono Marais, que combinat amb la bandana li dona un toc molt estilós. A dia d’avui penso que poques núvies portarien un estil així. En primer lloc perquè costa molt sortir del clàssic vestit blanc (jo la primera) i, en segon lloc, perquè s'ha de tenir molt d'estil per defensar un conjunt amb aquestes característiques.
La marca té una col·lecció enfocada als casaments civils. Potser si et cases per l’Ajuntament prefereixes anar més discreta. Ja que no em casaré mai, i per totes aquelles que tampoc entri en els vostres plans passar per l'altar, sempre ens podem comprar un vestit curt per sortir a sopar algun dia. El vestit Anglade del mateix estil que els anteriors, però en aquest cas curt.
O el vestit Laclos:
Però potser el meu vestit curt preferit és el Molière. Els que em coneixen saben que m'agrada molt portar vestit amb vambes. Pots combinar-lo amb les Stan Smith o amb uns bons talons i passes de tenir un conjunt amb un aire més informal a més formal. Tot depèn dels detalls.
Però la firma no només té vestits de núvia. Per aquelles núvies que són mares, o fins i tot per aquella neboda que portarà els anells, trobem vestits igual de preciosos però en miniatura. Per 490€ alguna nena pot lluir el vestit Nodier. Sí, potser s'escapa una mica del nostre pressupost, però un dia és un dia no? 
I també hi ha accessoris igual de preciosos que els seus vestits. Perquè s’han de cuidar tots els detalls i lluint un tocat fa que li donis un toc ben diferent a l’outfit. Per exemple la corona Temperance. 
A dia d’avui està molt normalitzat comprar per Internet, però entenc que a l’hora de comprar-se un vestit de núvia una necessita veure-se’l posat. No és el mateix comprar una faldilla de 40 euros al web de Zara que un vestit per un dia tan important. Per això si no voleu anar fins a l'atelier de París podeu visitar l'espai que tenen a Barcelona. Això sí, heu de demanar cita prèviament. Però qualsevol excusa és bona per visitar París no? I sempre fa més especial que surti París a la història de com vas trobar el teu vestit de núvia, per si mai l'has d'explicar als teus néts.

I a vosaltres us agraden aquest tipus de vestits?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada