Casar-se fent una olor única

Diu una amiga que a vegades sóc com un gos. Em diu això perquè la majoria de les vegades que entro en un lloc es veu que ensumo fort la olor que fa l'espai. Moltes vegades no sóc conscient que faig això, només quan fa una olor que no m'agrada i és llavors quan dic: però a què fa olor aquí? També tinc el superpoder de mirar-me totes les sabates de les noies que són al mateix local que jo, i d'escopir un tall d'enciam en una cita, però d'això ja en parlarem un altre dia. 

El dia del casament tot està estudiat al detall: vestit, sabates, joies, maquillatge, pentinat, manicura i pedicura. Però què me'n dieu del perfum? Avui en dia tots fem la mateixa olor perquè la majoria portem perfums comercials. Així que en un dia tan especial, penso que, és important també fer una olor especial. No sé vosaltres, però a mi hi ha olors que em transporten a records. Per exemple, l'olor d'api i del perfum Light Blue de Dolce Gabbana. Aquestes olors em recorden a un dia que em vaig trobar fatal i que vaig acabar vomitant. Resultat: cada vegada que sento aquesta olor em ve molt mal estar.
Així que aquí us deixo algunes idees de perfums especials i únics. Perquè no només les fotos et transportin al dia del teu casament. I perquè el dia que vagis a comprar el pa, la dona que tens al davant de la fila no faci la mateixa olor que tu el dia del teu casament. 

A continuació us deixo alguns llocs que fan perfums a mida, perquè a partir d'una entrevista puguis crear el teu perfum únic i personalitzat. 

A Barcelona podem anar a:
- Ramón Monegal
- L'Atelier del Perfume

A Madrid hi ha la perfumista Ana Corsini que per 250€ et fa el teu perfum exclusiu.

A París (ni una entrada en aquest blog sense esmentar París) hi ha l'Artesian Parfumeur (370€) i Stéphanie de Bruijn. 

I si aquests preus se'ns escapen una mica del nostre pressupost (sí, del meu també) a Jo Malone, amb botiga física també a Barcelona, entre altres llocs, pots crear un perfum únic combinant dos dels seus perfums. És evident que no és tan exclusiu com que te'l creïn especialment per tu, però hi ha tantes combinacions possibles que fa que sigui força especial. El preu? 130$ l'ampolleta de 100ml. i 65$ la de 30ml.
També com a curiositat a Nova York hi ha la botiga Bite beauty lib lab que creen el teu pintallavis personalitzat. Per 55$ tens el teu color.

I vosaltres quina olor feu habitualment? Heu pensat quina olor faríeu el dia que us caséssiu?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada