Si aquest 2017 em casés (COMIAT DE SOLTERA)

La parella d'una amiga meva és a Tailàndia de comiat de solter. Però no és el primer amic que veig que prepara un gran viatge pel mateix motiu. Últimament estic veient que s'estila molt això de fer el darrer gran viatge (a l'altra punta del món) amb els teus amics. Inspirada per aquest estil de comiat de soltera, vaig a proposar-ne un que m'agradaria i entraria en el meu estil. Perquè amigues meves, a mi em sembla molt bé que us portin un boy, però pel meu gust, aquest tipus de comiat, seria una cosa terrible que faria que marxés d'allà per potes i que les meves amigues no em tornessin a veure el pèl fins el dia del casament.

El meu comiat de soltera seria un llarg cap de setmana a París. Si fem una consulta ràpida al web de la SNCF, es podria marxar de Perpinyà un divendres a les 16.19 h i arribar a París a les 21.53 h. I, d'aquesta manera, sopar ràpid i descansar per l'endemà matinar i aprofitar el dia.

El dissabte es començaria el dia esmorzant al saló de té Angelina. Una vegada s'hagués agafat forces, el matí es dedicaria únicament i exclusivament a buscar sabates pel gran dia. Es recorreria Louboutin, Jimmy Choo, Valentino, Saint Laurent i Chanel (tot i que a Chanel el 35 em va gran i hauríem de resar perquè tinguessin en stock un 34). Fem una parada tècnica a Kong per dinar i, a la tarda, ens dedicariem a recórrer el barri de le Marais (el meu barri preferit de París) amb tota la calma del món. Finalment, podríem sopar unes creps al mateix barri i a descansar.
El diumenge al matí s'esmorzaria ràpid i s'agafaria el tren direcció Marne-la-Vallée. A les 10 h en punt, però, hauríem d'estar fent cua per entrar a Disneyland. Només aquí se'm podria disfressar d'Anna de Frozen, i les meves amigues (totes), haurien de portar les orelles de Minnie. 
Ara bé, quins llocs no podem perdre'ns? Buzz Lightyear Laser Blast, el pavelló de les Princeses (si us plau, que no ens toqués la Ventafocs, que ja tinc foto amb ella), l'aventura de Ratatouille, Rock'n Roller Coaster starring Aerosmith i la d'en Nemo. Ah! I no ens oblidem de la desfilada de personatges i de l'espectacle de focs artificials.

Per finalitzar el cap de setmana, el dilluns sí que es podria aprofitar per anar al Musée de l'Orangerie a veure Les Nymphéas de Monet. Dinar ràpidament i anar cap a la Gare de Lyon a buscar el TGV que surtiria a les 17.07 h per arribar a Perpinyà a les 22.40 h.

I a vosaltres, com us agradaria que fos el vostre comiat de solter?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada