Something blue

Diu la tradició que tota núvia ha de portar una cosa vella, una cosa nova, una cosa prestada i una cosa blava. Ja sigui per superstició o per tradició, moltes núvies inclouen aquestes premisses en el seu outfit. 
Avui un post amb algunes idees per portar un complement de color blau. Algunes núvies porten les coses blaves amagades, d'altres més a la vista. 

Fins fa relativament poc era fan del clàssic anell de Tiffany&Co: el solitari subjectat per sis grapes. No obstant això, un dia vaig rebre el Blue book de Tiffany (digueu-li Blue book, per quedar pro, o digueu-li catàleg per entendre'ns) i em vaig enamorar del que us deixo a continuació. Des d'aquell moment el solitari ha passat a segon pla i l'anell següent, a dia d'avui, és el meu anell de compromís preferit. Així que, a més a més, podria servir com "la cosa blava" del gran dia. No em digueu que no és preciós! El preu, però? 9.750€. Sí, amigues, jo ja me'l puc treure del cap. Bàsicament perquè no me'l puc permetre i perquè el meu futur marit no existeix. Però somiar és gratis, no?

 
En el post anterior ja vau poder comprovar que un dels meus guilty pleasure són les sabates. Deixant de banda que no m'agraden les sabates blanques de núvia, penso que el dia del teu casament tens l'excusa per invertir en unes sabates precioses, sense sentiment de culpa, i per què no, d'un preu una mica desorbitat. També penso que una sabata blanca és poc aprofitable per la vida diària i és millor optar pel color. Carrie Bradshaw, Olivia Palermo i un seguit de núvies anònimes han aprofitat per posar el color blau als seus peus. Aquí us deixo les Pigalle de Louboutin, però podria ser qualsevol altra sabata. De fet, hauria de ser qualsevol sabata excepte les Pigalle, perquè són molestes a matar, i, tret del moment de la cerimònia, són tan incomodes que durant l'àpat ja les tindríeu fora. Probablement, el dia que te les vulguis posar per sortir a sopar, el teu marit t'haurà de deixar davant de la porta del restaurant i anar a aparcar ell solet. Però sí, són precioses de veure.


Una altra manera de portar el color blau és en el ram. Es pot optar per la opció de tenyir les flors (jo no en sóc massa partidària) o d'incloure algunes flors blaves, com arales hortènsies. Ara bé, qui diu hortènsies, es refereix a qualsevol altra flor que la florista de confiança us recomani. Una de les meves flors preferides és l'espigol (la majoria de la gent s'hi refereix com a lavanda), així que... qui sap! Un altre diu us parlaré de la meva florista de confiança.
Us atreviu a portar les ungles blaves? Jo tampoc! A mi me les veuríeu vermelles. Ara que ho penso però, no sé si quedaria gaire bé amb l'anell de safirs que us he ensenyat més amunt. Hauré de pensar un pla B per si mai arriba aquest anell (o un de similar) a la meva vida.

A mi les coses al cap m'agraden molt. De fet, no he gosat d'anar mai a un casament amb una corona de flors perquè hi destaques molt. Tot i així, de ganes no me'n falten, tot i que siguem a l'any 2017 i això de portar corones de flors és massa del 2014? 
Aquí la corona Suzette, amb tocs blaus, de la Lucia Be.

I com a darrera idea, portar un petit detall a la cintura: un llaç de vellut blau. El llaç de la foto veureu que tira a gris o verd, però és perquè us en feu una idea del que us comento. Per cert! De quin color ho veieu vosaltres?

Imatge extreta de The Perfect Palette  

I vosaltres com portaríeu "la cosa blava"?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada