Si aquest 2017 em casés (SABATES)

No se si heu llegit el SOBRE MI, però allà em defineixo, entre altre coses, com a shoeaholic. Així que no fa falta explicar massa els motius d'aquest post. Un dels punts en comú de totes les sabates que venen a continuació, és que totes tenen un 35. Si com a núvia ja deu ser complicat trobar LES sabates pel que serà un dels dies més importants de la teva vida, si a sobre tens un mini peu, les coses es compliquen. Jo sóc molt de l'opinió que s'ha d'anar ben calçada, i que encara que el dia del teu casament les sabates passin desapercebudes, has de donar-hi molta importància. Perquè amigues meves, estic segura que no només jo em fixo en les sabates en aquell petit instant on les sabates es mostren tímidament. 

Hi ha moltes firmes que tenen la secció "núvies". Tot i així, la meva recomanació es fugir d'aquest apartat i invertir en una sabata de firma que sigui versàtil. Per continuar utilitzant-les una vegada ha passat el gran dia. 

Poseu-vos còmodes i agafeu una tassa de te, que auguro un post una mica llarg. Ja us ho he dit al principi, sento debilitat per les sabates.

Com urraca professional (en català garsa) aquestes sabates és evident perquè les he triat: bé de purpurina. Per brillar de cap a peus el dia del teu casament. Ara, us diré que precisament les Louboutin no són les sabates més còmodes del mercat. Així que si la idea és aguantar fins a altes hores de la nit ballant, potser hauríeu de tenir un pla B.



Disseny: Estradouche Cosmo 3d de Christian Louboutin.
Alçada: 100 mm
Preu: 725€

Un clàssic de Louboutin. Una inversió per tota la vida. Amb la plataforma guanyes una mica de comoditat. I al triar-les de color nude sempre les pots aprofitar una vegada ha passat el casament. Un taló per tota la vida que et salvarà qualsevol outfit. Les podràs tornar a portar tant en un esdeveniment formal com informal, ja sigui per un bateig o per un sopar amb amigues. 

Disseny: New Very Prive Patent de Christian Louboutin
Alçada: 120 mm
Preu: 615€
 
A continuació ve una tria de Jimmy Choo. A favor d'aquesta marca? Que són extremadament còmodes. I precioses. Precioses també.
 
Us explicaré una anècdota (si us la voleu saltar us aviso quan acabi): en un casament una convidada portava unes Jimmy Choo, jo dubtava, però en el fons del meu cor sabia que eren d'aquesta marca. Així que amb tota la meva paxorra m'hi vaig acostar i vam tenir la següent conversa:
- Oi que son unes Jimmy Choo?
- Sí.
- Són precioses.
- I tan còmodes.
I a continuació va començar una conversa sobre sabates (us diré que no se en quin moment la dona va cridar al seu marit per incloure'l a la conversa).

FI DE L'ANÈCDOTA
Disseny: Evelyn de Jimmy Choo
Alçada: 85mm
Preu: 475€
 
Disseny: Lance de Jimmy Choo
Alçada: 115mm
Preu: 650€
Disseny: Emily de Jimmy Choo 
Alçada: 85mm
Preu: 550€
Disseny: Lang de Jimmy Choo 
Alçada: 100mm
Preu: 650€ 
Disseny: Ivette de Jimmy Choo
Alçada: 85mm
Preu: 625€
Disseny: Tori de Jimmy Choo 
Alçada: 85mm
Preu: 875€


Fins al moment hem vist sabates molt clàssiques pel que fa a colors (nude, daurats i platejats). Però és que hi ha que núvies encara no s'atreveixen a posar color als seus peus. Per aquelles que si que s'atreveixen amb el color, aquí algunes propostes:

El meu color preferit és el lila, així que perfectament podria portar aquestes sandàlies.
Disseny: Emily de Jimmy Choo
Alçada: 85mm
Preu: 550€

Vaig estar mesos estalviant per aquestes sandàlies, de fet me les vaig anar a provar i tot, i he de dir que són hiper còmodes (aquestes són les més baixetes, però estic segura que les altes també són còmodes). Al final no me les vaig comprar perquè vaig decidir invertir els diners en un bitllet d'avió a Nova York. Però sempre han estat al meu cor i, espero, que algun dia estiguin al meu armari. Com anècdota us explicaré que una de les meves amigues es refereix a aquestes sabates com les sandàlies de travesti. Jo penso que són precioses, i un clàssic de la firma.

Disseny: Tribute de Saint Laurent (m'agradava més quan la marca es deia Yves Saint Laurent)
Alçada: 750mm
Preu: 675€

Un dia us explicaré perquè m'encanten les libèl·lules. Però si no puc portar libèl·lules als peus bones són les papallones.

Disseny: Evangeline de Sophia Webster
Alçada: 100mm
Preu: 425£ (que al canvi són 482€)

Són la meva debilitat d'aquesta temporada.
Disseny: Wild Thing d'Aquazzura.
Alçada: 85mm
Preu: 575€

Jo sóc molt de l'opinió d'invertir en un clàssic el dia del teu casament. Per tant no podien faltar les Rockstud. Us mentiria si us digués que me les he provat, perquè el dia que anava a la botiga de Valentino amb aquesta idea, quan vaig arribar a la porta, em va fer tanta mandra entrar que vaig girar cua. Però pels centímetres de taló que té, penso que és com anar descalça.


Disseny: Rockstud de Valentino.
Alçada: 65mm
Preu: 730€

Carrie Bradshaw i Olivia Palermo es van casar amb aquests Manolos. No són molt del meu estil, però ja són un clàssic del món nupcial. 
Disseny: Hangisi de Manolo Blahnik.
Alçada: 105mm
Preu: 860€

Per obrir el ball i tancar la nit, o si et cases en una masia on portar talons no és massa compatible amb el camp, que no faltin unes clàssiques sandàlies d'espart. Castañer, gràcies per fer 35 a preus assequibles i salvar-me els estius (i hiverns també).
Disseny: Baulina de Castañer.
Alçada: 
Preu: 315€

I vosaltres també hi posaríeu una mica de colors als peus, o pel contrari preferiu unes sabates blanques? 

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada