74a edició del Globus d'Or

Aquesta matinada s'ha celebrat la 74a edició dels Golden Gold 2017 on premien als professionals del cinema i la televisió. Així doncs, com que aquí ens agrada una mica marronejar, aprofitem per valorar els estilismes que han lluit les actrius a la catifa vermella.

En la categoria "si demà em casés podria lluir un d'aquests vestits", (d'esquerra a dreta)
- Em diuen pel pinganillo que és Jocelyn Towne, actriu i esposa de Simon Helberg (vaja, en Howard Wolowitz de The Big Bang Theory). Qui és el dissenyador del vestit? No en tinc ni idea. De fet, tampoc és tan important, perquè mai el podríem lluir.
- Emma Stone: la guanyadora del premi a la millor actriu lluïa un Valentino. Tinc una debilitat forta per la Stone (i per Valentino), així que obviarem el color tan pàl·lid del vestit, i ens quedarem amb el combo Stone + Valentino. Emma you're the one.
- Gillian Anderson: tampoc us puc dir el dissenyador, però no em digueu que no podria ser un vestit ideal per una núvia que es casés a partir del mes d'abril.

En la categoria "si demà fos la convidada d'un casament de tarda"

- Caitriona Balfe: pel meu gust no és el Delpozo que jo triaria, però no deixa de ser un Delpozo. Objectiva jo? Què va! Per alguna cosa sento amor infinit cap a Josep Font.
- Mandy Moore de Naeem Khan. El que us deia ahir, que no fa falta anar de negre, pots anar de blau fosc i vas igual d'ideal o més.
- Felicity Jones de Gucci. En alguns rànquings l'han col·locat com una de les pitjors vestides. Ja ho anireu veient, però jo sóc una mica cursi: posa'm un vestit rosa, amb volants i una mica de tul (o similar) al davant, que jo hi caic de quatre potes.

I en la categoria "a mi me la rellisca fort el que pugui dir la gent"

- Sarah Jessica Parker de Vera Wang. SJP anava vestida de nuvia, literalment. Ni m'agrada el vestit ni m'agrada el pentinat, però per alguna cosa això és un blog nupcial no? El que queda clar és el que moltes núvies haurien de fer: ser elles mateixes i anar com els hi doni la gana. És el seu dia no?
- Rachel Evan Wood d'Altuzarra. El que va voler reivindicar no portant un vestit és "demostrar a les nenes i a les dones que posar-se un vestit no té perquè ser un requisit únic. No l'has de portar si no vols, només has de ser tu mateixa perquè val molt més que tot això". Doncs això, fes el que et vingui de gust, siguis tu mateixa i sobretot visca la comoditat.
- Olivia Culpo de Suhair Murad. Com descriure aquest vestit en una paraula? Doncs amb l'adjectiu "preciós". Carregat? Sí, però preciós també. Jo si fos ella i no l'hagués de tornar, me'l posaria per estar per casa.

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada