Frozen


Tot el meu entorn coneix la fascinació que sento per la pel·lícula Frozen. Quan els meus amics veuen alguna cosa de Frozen en qui pensen? Sí amics, aquesta sóc jo. De fet, durant el màster les meves tutores em deien Frozen en petit comitè. És tant l'enlluernament que tinc per Frozen, que un estiu vaig anar de vacances a Disneyland París aprofitant que el parc tenia una programació amb l'espectacle de Frozen.
 
I ara pensareu, quina tia més freak. Doncs sí, teniu tota la raó, però us diré que no estic sola, i que la febre Frozen ha arribat fins i tot al món dels casaments.

Cada vegada és més complicat fer una petició de mà espectacular i original. Només has de posar a Youtube "wedding proposal" i ja tens tota la tarda perduda saltant d'un vídeo a un altre. Així doncs, JP (un youtuber madrileny) va decidir deixar el llistó altíssim pels que venen al darrere, fent aquesta petició de mà a la seva parella Ro (fan de Frozen i també youtuber). Qui diu llistó alt diu llistó ja impossible de superar. Nois, no aspirem a tant, només una mica d'originalitat, no fa falta que ens tanqueu el parc de Disneyland París. 


No s'us posa la pell de gallina quan li diu que el millor que li ha passat ha sigut conèixer-la i créixer al seu costat amb la música instrumental de Let it go de fons? I el moment focs artificials i el Let it go? 

I evidentment la febre Frozen també ha arribat als comiats de soltera. Odio amb totes les meves forces disfressar-me (de fet em sento ridícula), i tinc claríssim què vull i sobretot QUÈ NO VULL EN el meu comiat de soltera. Però d'això suposo que ja en parlarem més endavant en un post específic, per allò de deixar les idees clares per si mai arriba aquest moment (inserir riures molt forts aquí). 

A Instagram vaig trobar la foto d'aquest comiat de soltera, i només puc dir que aquesta és l'única excepció que faria: disfressa d'Anna (si ho sento, sóc d'Anna i no d'Elsa) i totes les meves amigues d'Olaf. 


I vosaltres sou fans de Frozen o és una tara que només meva?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada