Si aquest 2017 em casés (VESTITS)

Mai al llarg de la meva vida m'he provat cap vestit de núvia. És per això que no sé quin és l'estil que em quedaria bé. No us negaré però, que alguna vegada hem fet la conya amb una amiga d'anar en alguna botiga per provar-nos-en. Però diuen que porta mala sort, així que val més no temptar-la, que si a dia d'avui ja tinc poques possibilitats de vestir-me de núvia, passo de jugar-me-la.

Diuen totes les núvies que "és el vestit el que et tria a tu, i no al revés". T'aconsellen anar a emprovar-te els vestits amb la ment ben oberta, perquè el vestit que en principi penses que no s'ajusta al teu estil, acaba essent el vestit escollit. Deixant de banda aquesta famosa frase, jo només desitjo que el vestit que em triï no sigui cap d'estil paraula d'honor. No m'agraden per mi, però això no vol dir que per altres noies no trobi que els hi queden preciosos.

A continuació us deixo una tria de vestits de núvia de diferents marques.

Comencem amb els dissenys d'Atelier Anonyme. Pots provar-te els seus vestits a tres showrooms de tres botigues franceses. Això sí, hauràs de fer una excursió fins a París, Lille o Nantes.

Una altra dissenyadora francesa que fa meravelles és Delphine Manivet. Podem trobar les seves creacions a París i altres ciutats de França i del món. Però podeu començar a intuir que en aquest blog som uns enamorats de la ciutat de l'amor.

Quan al web de la firma vaig veure el vestit Hyppolite el meu cap va fer una associació d'idees.  No sé si heu vist la pel·lícula Expiació protagonitzada per la Keira Knightley, però en un moment del film l'actriu llueix un vestit de seda verd. Una enquesta realitzada per la revista britànica In Style i SkyMovies va escollir-lo com el millor vestit de la història del cine. A mi aquest vestit em va quedar gravat a la memòria i estic força d'acord amb el resultat de l'enquesta. I ja que mai podrem lluir el de la Keira, com a mínim aquest seria una bona opció per la seva similitud.
Us deixo una foto del vestit verd de seda perquè vosaltres mateixos en feu la comparació. El nus de davant diuen que simbolitza la virginitat de la protagonista. No crec que Manivet pensés en aquest aspecte quan el va dissenyar. 

Però no abandonem encara França. Laure de Sagazan és una altra dissenyadora francesa, però a diferència dels anteriors tenim la sort de poder provar-nos els seus dissenys a Barcelona. Ara, si el que us fa il·lusió és viatjar a París amb alguna excusa creïble, allà trobem el seu atelier. 
Casar-me de curt no ha entrat mai als meus plans, però veient aquests vestits tan preciosos, una podria canviar d'opinió.

Però no només us vull ensenyar vestits francesos. A Barcelona mateix, també tenim dissenyadors que fan coses espectaculars.

Al seu taller, Jordi Anguera confecciona vestits de núvia (i de convidades també) a mida.

I Otaduy, una altra marca amb punt de venda a Barcelona, però també a Madrid i Londres per si us ve de gust tenir una excusa per anar d'excursió.

I per acabar alguns dissenyadors, aquest cas amb l'atelier a Madrid, on creen des de zero el teu vestit de núvia.
Claudia Llagostera:

Un referent en disseny nupcial: Navascués.

Destacar el detall de les dues libel·lules liles. El lila és el meu color preferit, i m'encanten les libèl·lules.

I per acabar, Charlotte Daniel:

Ja podeu intuir per les fotos, que m'agraden els dissenys de línies senzilles, amb una mica de blonda i amb barreja de textures. Però sabeu quina seria la meva gran il·lusió pel que fa al vestit? Que la meva àvia, que té unes mans d'or, me'l pogués cosir ella. Avui fa 83 anys, així que aquest post va dedicat a ella, perquè a la seva edat resplendeix llum i fa meravelles, i perquè és la millor àvia del món mundial.

I vosaltres quin estil de vestit us agradaria lluir? I per totes aquelles noies casades, és certa la frase que és el vestit qui t'escull?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada