Dirty dancing wedding dance

Si et cases avui en dia hi ha una pressió extra que s'hi afegeix: la originalitat. Sembla que totes les parelles que es casen han de fer un casament únic i diferent de la resta. I pensant-ho fredament, sí és cert que hi ha coses que estan molt vistes, però que jo no hi voldria renunciar.

A mi el que em fa gràcia és quan algunes parelles et diuen que ells han pensat pel seu casament en fer una cosa diferent al que fa la majoria. Jo amant de tot el que envolta als casaments (i qualsevol aire renovat em sembla genial), tota expectant escolto la seva proposta i... No amics, molts acabeu ensenyant la mateixa foto de Pinterest que hem vist trenta dos vegades. A mi no em sembla gens malament que feu el que us vingui de gust, us agradi, us representi i sobretot entri dins del vostre pressupost. Però no vengueu la moto en que voleu fer una cosa diferent o única. No passa res. El que passa és que si et passeges per cinc casaments diferents al llarg d'un mateix any acabes veient moltes similituds (i moltes coses amb el mateix aire extret de Pinterest).

Els que em coneixen saben que tinc una lleugera fixació amb el salt final de la pel·lícula Dirty Dancing. Podríem dir que l'estiu passat ja vaig viure aquest moment, i que ara estic relativament tranquil·la. Però per què no apuntar-se a classes de ball amb la teva parella, preparar la coreografia i obrir el primer ball com a marit i muller recreant aquest momentàs? La meva petita por? Davant de tanta gent caure endavant, fer el ridícul i trencar-me les dents o la crisma.
I ara tots em direu, és original? Definitivament no. Només has de posar a Youtube "Dirty dancing wedding dance" i veure la quantitat de vídeos que hi ha. Alguns salts estan més ben aconseguits que d'altres, però el que és evident és que moltes noies tenim marcat a la nostra memòria aquest moment.
Una petita pega que hi veig? Depèn de quin vestit portis pot ser molt incomode a l'hora de realitzar el ball. I no, en el meu cas, a dia d'avui, no hi entra l'opció de canviar de vestit per realitzar el ball. Després de mesos buscant i provant, estic segura que voldré portar el màxim d'hores EL vestit, i encara que sigui poc còmode, tancar la festa amb l'outfit casamentil.

Per això tinc una segona opció de ball pensada. També amb referències cinematogràfiques. Original en aquest cas? Tampoc! Si poses a Youtube "Pulp Fiction wedding dance" podreu veure que no seria ni la primera ni l'última en fer aquest ball. La part positiva? Que almenys no poses tota la pressió pel que fa a força al teu marit, no necessites tantes classes de ball per aconseguir-lo i et pots posar el vestit de núvia més pompós de l'univers (tot i que això últim, en el meu cas, crec que no seria un problema). I a més a més podries baixar dels talons i ballar descalça (un altre dia parlarem de la sensació de plaer màxima quan et treus els talons després d'unes quantes hores).
Originalitat? Gens ni mica. Però seria el nostre casament no? Per tant el que voldria fer són coses que m'agraden, em representen i m'hi sento a gust. L'únic petit problema? Que els meus convidats que llegeixin aquest post no s'enduran cap sorpresa. Però és un minúscul detall sense importància.

I vosaltres quin ball faríeu o vau fer el dia del vostre casament?

2 comentaris :