Hi ha vida més enllà de la manicura francesa

He estat unes setmanes desapareguda i, amb vergonya he de reconèixer que els posts no han sortit quan tocaven. Em podria inventar alguna excusa, però aquí només hi veniu quatre gats (tots amics meus) i sabeu què m'ha passat les últimes setmanes per faltar a la cita.

Així que tornem a la normalitat? Esperem que sí.

Tinc una amiga que aquest estiu està convidada al casament d'uns amics. De fet, jo mateixa tinc un casament a finals d'agost, així que és un tema que jo també m'hauria de començar a plantejar. Ara que ja té el vestit l'altre dia comentàvem els petits detalls (que s'han de cuidar especialment). Quan va sortir el tema ungles em va comentar que la seva idea era fer-se la manicura francesa. Jo que no sóc cap experta en res, li vaig donar la meva opinió gratuïtament. Li vaig comentar que si fos jo ella descartaria la manicura francesa perquè em sembla de senyora gran i com passada de moda. De fet no sóc massa objectiva perquè de sempre he odiat la manicura francesa i m'agrada el color per les ungles. 

Suposo que és més fàcil com a convidada decantar-te per pintar-te les ungles d'algun color, ja que al no anar blanca les mans no ressalten tant. I perquè no ets la núvia i no tens tots els ulls sobre teu escrutant tots els detalls del teu outfit.
El problema sorgeix més quan ets la núvia. Potser com a núvia prefereixes lluir un color discret a les ungles perquè les mans tenen molta importància en un moment particular de la cerimònia (i tant els fotògrafs com els vídeografs ho capten). Però aquesta tendència de donar-li color a les ungles, últimament, la veig molt entre les núvies. De fet jo ho veig més actual i fins i tot amb més classe. Perquè sí, encara que només en sigui una, hi ha la típica foto de les mans de la parella amb els anells. I no, no es poden portar unes mans descuidades (cap dels dos).
M'agraden aquelles núvies que opten per un color vermell o bordeus. Jo és que sóc una clàssica i la majoria de les vegades em decanto per aquest color.
Mai es tenen suficients pintaungles vermells. Però també m'agrada trobar núvies que opten per altres colors, com per exemple el rosa o un nude discret per aquelles menys atrevides o discretes. La part bona del Pantone és que hi ha un gran reguitzell de colors, tant càlids com freds, i segur que trobes aquell color amb el que ets sents a gust.
I si no sabem com portar aquella cosa blava, sempre podem pintar-nos les ungles d'aquest color no?

I vosaltres teniu tanta tírria a la manicura francesa com jo?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada