Anells de compromís

No sé si només és en el meu entorn, però ara que m'acosto perillosament als trenta, els anells de compromís surten de sota les pedres.

Algunes amigues, amb previsió perquè no arribés l'anell equivocat, han anat adoctrinant a les seves parelles. De tant en tant es paren a l'aparador d'una joieria i, dissimuladament, ensenyen quin són els anells que els hi agraden. Suposo que el dia de la petició de mà no t'enduràs cap sorpresa ni hauràs de fer cara de circumstàncies. Però qui sap, en un moment així d'especial potser tardes una estona en processar com és l'anell. No us ho puc verificar al 100% perquè mai ningú ha posat el genoll a terra i m'ha tret un anell. 

Les fotografies són extretes de les web que us esmentaré a continuació. 
Qualsevol joieria de la vostra ciutat tindrà anells de l'estil que us mostro, encara que un anell de Tiffany sempre serà un anell Tiffany.

L'anell Tiffany Setting és un clàssic de la marca. Com a curiositat us explicaré que l'anell de compromís de Tiffany té sis grapes perquè d'aquesta manera entri més quantitat de llum al diamant, i per tant, brilli molt més.

Si pel contrari creieu que si el diamant sobresurt us serà incomode pel dia a dia, sempre hi ha l'opció, com aquests anells de compromís de la Joieria Rabat, amb els diamants encastats. Aquest tipus d'anell s'anomena català. 

I sinó, aquest tipus d'anell, també de la Joiaria Rabat, on tampoc sobresurt el diamant.

Últimament, potser influïts per l'anell que li va regalar en Guillem d'Anglaterra a la Kate Middleton (i que anteriorment havia pertangut a la seva mare, Diana de Gal·les), s'estila regalar anells amb un toc de color. Ja sabeu que jo tinc debilitat pels safirs, però també hi ha altres colors com el rosa. Els de la imatge són de Tiffany and Co.


Però no només els diamants poden ser de talla brillant. Existeixen altres talles com la talla princesa, oval o pera. El de la imatge és de Rabat i de talla pera.

Hi ha algunes marques que tenen joies que són un clàssic. Per exemple l'anell Oui de Dior o el Tirinty de Cartier.


Però hi ha noies que això de portar un anell no els hi acaba de fer el pes, ja sigui perquè els molesta o no estan acostumades a portar-ne, o perquè volen sortir d'allò més tradicional. Jo sóc de l'opinió que una joia és per sempre així que us deixo un parell de propostes. 

En primer lloc el clàssic collaret Open Heart de Tiffany and Co dissenyat per l'Elsa Peretti. 

I sinó també hi ha la polsera Love de Cartier (i la versió Love en anell també). Els dos semicercles simbolitzen a les dues persones que unides formen un cercle perfecte. A més el braçalet ve acompanyat per un tornavís per poder obrir-la i tancar-la (i per simbolitzar una vegada més la unió entre les dues persones). De fet, jo sempre m'he preguntat què passa amb aquesta polsera en cas d'accident. El fet que s'hagi d'obrir amb un tornavís no facilita les coses, però una cosa no em podreu negar, que és realment preciosa.

I vosaltres quins són els vostres anells preferits? O pel contrari, què us agradaria rebre com a símbol del vostre prometatge?

2 comentaris :

  1. M'ha agradat la inclusió dels collarets. Ets una bona amiga!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sóc una bona amiga menys quan faig de ratolina. Però m'agrada veure opinions tan diferents de la meva i tenir-les en compte perquè segur que hi ha moltes noies que pensen com tu.

      Elimina