Llibres de casaments per Sant Jordi

Aquest diumenge és Sant Jordi (el meu dia preferit de l'any), i com no podia ser d'una altra manera, en el post d'aquesta setmana parlarem de llibres.

Per què és el meu dia preferit de l'any? M'agrada aquest ambient festiu que es respira quan és Sant Jordi (i no cau en cap de setmana), m'agrada veure pel carrer a nois portant una rosa i m'agrada l'amor que desprèn aquest dia. 
Aquest any per variar el passaré sola, però com fa forces Sants Jordis tindré la meva cita anual d'un minut i mig amb en David Trueba.

Jo sóc de l'opinió que en una noia se li ha de regalar una rosa i un llibre (a mi és que m'encanten les flors i llegir), així que si jo tingués parella modificaríem una mica aquesta tradició.

Sempre he dit que pels dies especials (per exemple per aniversaris o Nadal) s'han de regalar coses que no necessitem però que en canvi ens fan molta il·lusió. Aquelles coses especials i que a vegades tenen un preu una mica elevat. Com que el preu és una mica prohibitiu i no ho necessites, moltes vegades t'oblides d'aquest caprici. Però Sant Jordi és el dia per regalar aquell llibre d'una edició especial i que surt una mica del pressupost general que tenim dedicat pels llibres. Aquell llibre que és tan bonic, que no el poses a la llibreria amb la resta, sinó que té un lloc especial a casa teva i que serveix, també, com a decoració. Com que això no deixa de ser un blog de casaments aquí us deixo una llista de llibres que no m'importaria tenir.

The Wedding Dress: 300 years of bridal fashions d'Edwina Ehrman.
Vogue Weddings: Brides, Dresses, Designers de Hamish Bowles i Vera Wang.
Vera Wang on Weddings de Vera Wang.
The Wedding Dress: The 50 designs that changed the course of Bridal Fashion d'Eleanor Thompson.
 The wedding dress de Cassini Oleg.
I si aquests no us acaben de convèncer sempre podeu escollir un llibre de la bibliografia de la Jane Austen, que tots acaben amb un casament. El meu preferit és Persuasió, així que aquí us deixo la meva recomanació.

I vosaltres quin llibre us agradaria rebre per Sant Jordi?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada