Les cançons xorres que sonarien al meu casament

En el post d'avui ens centrarem en l'última part d'un casament: quan es dona el tret de sortida de la barra lliure i comença el ball. Com ja he comentat en posts anteriors considero que la música és una part molt important d'aquest gran dia. 
En el moment del ball el DJ s'encarregarà d'amenitzar la festa i sonarà un estil de música que ja haurà pactat prèviament amb els nuvis. És evident que els nuvis escolliran aquell estil de música on s'hi sentin més identificats, però també s'ha de pensar en els convidats i voler que gaudeixin, se sentin còmodes, ballin i no es quedin en un racó apartats. Perquè és una festa i has de voler que tothom s'ho passi pipa. 
La gran majoria de parelles obren la festa amb el ball nupcial. Hi ha infinites formes de crear aquest moment i donaria per un post. Després del ball nupcial la majoria de nuvis conviden a tots els seus amics i familiars a unir-se a la festa i és aquí quan comença el ball (i l'únic moment on deixaria baixar dels talons a les noies i treure's l'americana als nois, ja que és un moment distès i la formalitat es rebaixa una mica. Però tot i així recordeu: l'etiqueta dura tota la cerimònia, és a dir, de principi a fi).

Però no ens desviem del tema, perquè avui hem vingut a parlar de música i no de protocol. No sé si sou del meu equip, però a mi les cançons xorres em motiven moltíssim i m'animen a continuar ballant. Suposo que si sonen a altes hores de la nit encara et motiven més. 

A continuació us deixo 5 cançons que probablement sonarien en el meu casament i que farien que em creixés una mica. Com podreu comprovar algunes no destaquen pel seu gran nivell musical, però és una festa i el més important és passar-s'ho bé i donar-ho tot a la pista de ball.

September de Earth, Wind & Fire. Últimament tots tenim en ment el moment ball de la pel·lícula francesa Intouchables, així que motivem-nos com fa Omar Sy al film i donem-ho tot a la pista de ball.
Girls just want to have fun, Cyndi Lauper. Segur que els amics també s'apunten a ballar.
Be my baby, The Ronettes. Ja sabeu que sóc molt fan de Dirty dacing, i, per tant us podeu imaginar com m'agrada aquesta cançó.
Don't stop me now, Queen. Res a dir d'aquesta cançó. És escoltar-la i no poder evitar moure les cames i els braços i una mica el que faci falta.
Els que em coneixen saben com aquestes dues cançons em transporten a la infància i em fan convertir en la reina de la pista de ball.

Everybody, Backstreet Boys

Wannabe, Spice Girls
 I vosaltres quina cançó xorra voldríeu que sonés al vostre casament? Fem una llista col·laborativa entre tots?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada