Vestits Needle and Thread

Potser per aquí encara no ho he comentat, però en el període d'un any i mig tinc tres bones amigues que es casen. Dues d'elles ho fan a l'hivern, i la tercera m'ha fet dama d'honor. Així que com podeu comprovar torno a estar a la recerca i a la captura de vestit.  
El vestit de dama d'honor l'he de buscar conjuntament amb tres dames d'honor més i la núvia, així que no feu zàping que us aniré explicant l'aventura i les peripècies. Podem acabar a hòsties o convertint-nos en les millors amigues del món mundial. Tenim 8 mesos per endavant per trobar el vestit o la tela on totes ens hi veiem afavorides. Aquest divendres comença la primera part de la gimcana. Si veig que la cosa es posa interessant, fins i tot, en puc crear un diari i deixar-ne constància aquí de l'aventura.

Però el casament més imminent que tinc és el d'una amiga que es casa al mes de març.  I evidentment, l'Anna ja ha començat a fer el primer tempteig: mirar diferents vestits per internet per agafar idees. Tot navegant per internet vaig anar a parar a la botiga Needle and Thread.

Aquest és el vestit que em va fer enamorar i sospirar quan el vaig veure. Últimament estic agafant el gust a escollir vestits amb l'escot a l'esquena. Trobo que aquest tipus d'escot li dona un punt molt sensual, ja que jo sóc de les que penso que, depèn de quins escots, s'han d'evitar per complet en un casament.
I aquest rosa, simplement em sembla una delícia. 
I encara que no em casi, com que la cabra tira a la muntanya, una sempre ha d'explorar l'apartat de núvies. 

Per 850£ (957€) pots adquirir el vestit Astral Gown.
Per poc més de 1000€, és a dir 950£, hi ha la preciositat Rosette Gown.
I si sempre us ha fet il·lusió casar-vos amb una faldilla de tul, en aquest web la podeu trobar per 140£ (uns 157€).
 I vosaltres també us heu enamorat d'aquests vestits o sou d'un altre estil?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada