30 coses sobre mi el dia del meu trentè aniversari

Tot i no ser dilluns avui hi ha post especial perquè és el meu aniversari. Així doncs el post d'avui no parlaré de res relacionat amb els casaments, i com que avui és el meu dia em permetré dedicar-me un post a mi mateixa. Perquè 30 anys no es fan cada dia i ja que abandono els vint-i-tots i com que m'encanten les enumeracions us explicaré 30 coses de mi que segurament tots els que llegiu aquest blog ja coneixeu. Una cosa per cada any viscut.

1. Em dic Anna amb dues enes, escrit amb dues enes i pronunciat amb tres si cal, perquè sinó no em donaré per al·ludida i no em giraré. Vaig néixer un dimarts 9 d'agost a les 23.45h.
2. Una de les meves pel·lícules preferides és Frozen.
3. Sóc una mica tossuda.
4. Sóc una persona absolutament nocturna. Matinar per mi és una tortura vagi a dormir a l'hora que sigui.
5. Odio el contacte gratuït amb la gent desconeguda.
6. Sempre he pensat que no em casaré mai.
7. Viure a poble em sembla una mica avorrit i m'encanta el bullici de les grans ciutats. De fet una de les meves ciutats preferides del món és Barcelona.
8. Enyoro Nova York des del dia que en vaig tornar i només penso en tornar-hi a posar un peu perquè allà hi vaig ser terriblement feliç.
9. M'hauria agradat molt estudiar disseny de moda.
10. Odio amb totes les meves forces la sorra de la platja. Em fa una angúnia terrible.
 11. Sóc molt de fixar-me en els detalls. I com diu una meva amiga és increïble el que aquest metre i mig d'alçada i aquest caparronet és capaç de retenir a la memòria.
12. Tinc l'estranya mania de comptar les escales mentre les vaig pujant. Ara, quan arribo al final moltes vegades oblido els escalons que acabo de comptar.
13. Em costa molt demanar favors.
14. He de dormir completament a les fosques i sense cap soroll de rellotge.
15. Faig preguntes absurdes tot i que per mi no ho són ja que necessito trobar-hi una lògica a tot.
16. Les meves galetes preferides són les Dinosaurus. També m'agrada massa la xocolata en general.
17. Sóc addicta a la Coca Cola (tot i que a dia d'avui me l'he prohibit i només me'n deixo beure de tant en tant perquè sigui una cosa especial)
18. Sóc molt olfactiva i m'encanta la olor de llimona recent tallada i exprimida (i tot el que tingui aquesta olor)
19. Sóc esquerrana i jugo a pàdel amb la dreta. Al contrari que en Rafa Nadal (tot i que jo tinc un cabell més bonic)
20. Aviat farà 6 anys que tinc les sabates que sempre havia volgut tenir a l'armari. A dia d'avui encara estan per estrenar perquè estic esperant que arribi el moment perfecte. Començo a tenir assumit que aquest moment no arribarà mai.
21. Odio conduir. Si ho he de fer ho faig, però prefereixo anar de copilot i que em portin amunt i avall.
22. No m'agrada ni la cervesa ni el cafè. Sóc de te (o de llet amb Nesquick)
23. Com ja haureu deduït per alguns posts em sento ridícula si em disfresso. Excepte si he de portar les orelles de Minnie a Disney.
24. Tinc una taca de naixement al coll.
25. Em posen una mica nerviosa les persones impuntuals.
26. La meva cançó preferida és Somwhere over the rainbow i un tros molt específic de la Marxa fúnebre de Chopin. En aquest post podeu escoltar-ne el tros.
27. La peça de roba que més em representa són les camisetes de ratlles. Podria vestir cada dia amb aquest estampat i no me'n cansaria.
28. Tinc terror als coloms (per mi anomenats rates amb ales) sobretot quan volen.
29. Sempre havia volgut fer el salt de Dirty Dancing, i ara farà tres estius per fi vaig poder-lo fer. Si voleu veure el moment el trobareu en aquest post.
30. El meu dia preferit de l'any és Sant Jordi,
I avui el pastís va a càrrec meu! Esteu tots convidats!

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada