El meu outfit de convidada pel casament d'hivern de la meva amiga Laura

El passat 10 de març una de les meves amigues es va casar. I com ja vaig fer en aquest post us explicaré quin va ser el meu outfit.
Inicialment la idea era fer-me un vestit d'una roba color verd botella que vaig comprar l'any passat. Però trobàvem que li faltava alguna cosa a la idea que teníem en ment i vam decidir buscar alguna tela per combinar-les. De camí a la botiga de robes, en un aparador vaig veure un mono blau de vellut. He de dir que a mi m'havia quedat l'espina clavada d'un anterior casament, ja que després de provar-me un mono i enamorar-me'n el vaig descartar perquè ja tenia vestit (que per cert era preciós i no me'n penedeixo). Aquell dia anava amb la meva mare i em va dir: va entra i te l'emproves.

Una vegada a dins al provador amb unes sabates de taló que m'anaven enormes, me'l vaig emprovar i em va agradar. La meva mare i la dependenta de la botiga em deien que em quedava molt bé, però jo necessitava la opinió final: el veredicte de la meva àvia.

Així que em vaig fer quatre fotos dins del provador i me'n vaig anar cap a casa amb la promesa de que a la tarda tornaríem amb la meva àvia perquè el veiés en directe.

Ja a casa li vaig ensenyar les quatre fotos mal fetes que m'havia fet i el comentari que em va fer la meva àvia va ser: no et queda gens bé, et fa gorda.
Jo aquí ja em vaig començar a fer a la idea que potser no me'l quedaria, però tot i això després de dinar ens vam plantar les tres generacions de dones de la casa (la meva àvia, la meva mare i jo) a la botiga.
Allà la meva àvia em va donar la raó i em va dir que em quedava molt bé i que el comprés. Al ser un casament d'hivern i, a més a més, ja que el vellut estava en tendència aquella temporada m'aniria ideal. El següent pas va ser buscar una jaqueta de pèl que vaig escollir en color negre com els talons que inexplicablement amb el meu 35 de peu vaig trobar molt bé de preu. Ja se que diuen que el color negre i blau no s'han de combinar mai, però de les jaquetes i sabates que vaig trobar no tenia massa on escollir. Vaig aprofitar la bossa blava de l'anterior casament i vaig optar per un pentinat i un maquillatge molt senzill. No volia el gran recollit. Simplement volia arraconar-me una mica el cabell de davant la cara però lluir la meva melena.
I aquí acabaria la meva crònica si no fos perquè jo, que solo tenir sempre tots els casaments controlats, va arribar la sorpresa que no m'esperava.
En un moment va sonar una cançó que és tan nostra (amb la núvia) que d'entre tots els convidats d'aquell casament només podia anar per mi. I la núvia em va entregar el ram. Primer em vaig quedar estupefacte per després no parar de dir: que jo ja vaig dir que no calia que em donéssiu res. He de confessar però, que una vegada ha passat i després de quedar-te en shock davant de tanta gent és un detall que fa moltíssima il·lusió. Que en mig de tanta gent pensin en tu és senyal que ets important per ells.
I com vaig comentar a Instragram ja he desbloquejat una altra pantalla d'un casament. La pantalla del discurs, de l'entrega del ram i en breu el de la de dama d'honor.

Però el que no em va quedar gens clar és el significat del ram ja que entre les convidades em deien que jo era la següent (alguna fins i tot era molt més explicita i deia que m'havia de casar en un any). Amb el que em quedo és amb la frase que em va dir la núvia: a qui vols que li doni el ram que sigui com una germana? Així doncs el simbolisme del ram deu ser per algú que estimes molt, perquè pels pròxims a casar-se ja existeixen els nuvis.

I a vosaltres quins detalls us han entregat als casaments que heu assistit?

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada